BF50
Зануртеся у світ спокою
Двигуни BF50 і BF40, які вже є зразковими представниками класу двигунів середньої потужності, були вдосконалені за допомогою технології програмованого запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність..
Компактний, але потужний
BF50 і BF40 є рядними 3-циліндровими моторами, що значно знижує загальну вагу двигуна. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!
Працює за будь-якої погоди
Риба прекрасно почувається у воді й у холодну погоду. Хіба ваш мотор не має робити те ж саме? На щастя, ці мотори обладнані електричним стартером, автоматичною повітряною заслінкою й системою електронного запалювання, яка підвищує напругу запалювання й дає стійку іскру на свічках запалювання, щоб ви могли завести двигун у будь-який момент і за будь-якої погоди.
Легкість курування
Керувати двигуном ще ніколи не було так просто. Автоматична повітряна заслінка забезпечує найкраще співвідношення повітря/паливо, дозволяючи вам з легкістю запустити двигун за будь-яких умов.
Лодочный двигатель Honda (Хонда) BF50DK5 (LRTU)
ДВИГУН BF50DK4 LRTU
Тип |
бензиновий 4-тактний, ОНС – 3 циліндри |
Робочий об’єм двигуна |
808 см³ |
Номінальна потужність, к.с. (кВт) |
50 к.с. (36,8 кВт) при 5750 об/хв |
Максимальна частота обертання |
5000-6000 об/хв |
Кількість клапанів |
6 |
Діаметр циліндра Х хід поршня |
70 х 70 мм |
Система охолодження |
водяне охолодження з термостатом |
Паливна система |
програмований інжектор PGM-FI |
Система запалювання |
електронна PGM-IG |
Система змащування |
змащування під тиском трохоїдної помпи |
Система випуску |
у воду через маточину гребного гвинта |
Передатне відношення |
2,08 |
Положення перемикання передач |
Вперед – Нейтраль - Назад |
Номінальні характеристики кола |
12 В, 17 А |
Місткість паливного бака |
25 л |
Захист від падіння тиску моторної оливи |
+ |
Захист від перегріву |
+ |
Наявність обмежника обертів |
+ |
Система керування |
дистанційне керування |
Система запуску |
електричний стартер |
Механізм нахилу/підйому |
електричний підіймач |
Максимальний кут повороту |
35° вліво і вправо |
Кут нахилу двигуна |
від -4 до 12° (якщо кут транця становить 12°) |
Кут підйому двигуна |
63° (якщо кут транця становить 12°) |
Висота транця |
521 мм |
Габаритні розміри (ДхШхВ) |
694х372х1364 мм |
Суха маса (вага) |
98 кг |
Лодочный двигатель Honda (Хонда) BF50DK5 (LRTU)
На данный момент отзывов нет. Напишите свое мнение о товаре или задайте вопрос!
Оставить отзыв