<p style="text-align: justify;">
Віброкаток NTC VT 100 - дорожньо-будівельне обладнання, яке зазвичай використовується для будівництва гребель, автомобільних доріг, залізничних вузлів, спортивних майданчиків і злітно-посадкових смуг аеродромів. Він підходить для ущільнення піску,зв'язного грунту, напівзв'язних грунтів, а також шарів асфальтобетонного покриття.
<p style="text-align: justify;">
Призначення: в основному використовується під час будівельних і дорожньо-ремонтних робіт для ущільнення різних сипучих будівельних матеріалів.
Особливості віброкатків NTC
Належать до класу професійного будівельного обладнання
Сертифікована стандартом якості ISO 9001
Висока продуктивність
Ергономічний дизайн
Переваги віброкатка NTC VT 100
4-х тактний бензиновий двигун Honda GX 690 від японського виробника
Електростартер полегшує і прискорює запуск двигуна
Вбудовані Вібратори на обох циліндрах
Обладнаний функцією відключення вібратора на задньому вальці
Система зрошення, з електронною системою управління
Фари дозволяють працювати навіть в умовах малої освітленості робочої зони
Лічильник робочого часу віброкатка
Надійна повітряна система охолодження
Гідростатична система руху
Пластиковий водяний бак з широкою горловиною
Зручна кабіна оператора
Вільний огляд країв вальців з кабіни оператора
Складаний захисний каркас
Плавний контроль швидкості руху
Сила ущільнення становить 16 кН на кожному вальці
Швидкість вібротрамбовки може досягати 10 км/год
Технічні характеристики бензинового віброкатка NTC VT 100
<table border="1" bordercolor="#000000" cellspacing="0" width="500">
<tbody>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Тип двигуна:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
Бензиновий, 4-х тактний, двоциліндровий
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Двигун:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
Honda GX 690
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Потужність двигуна:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
17,7 кВт/24 к. с.
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Частота вібрації:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
60 Гц
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Об'єм двигуна:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
688 см3
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Сила удару:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
32 kH
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Швидкість пересування:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
до 10 км/год
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Ширина вальця:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
1000 мм
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Габарити:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
2140 х 1090 х 2370 мм
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Вага:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
1430 кг
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Країна реєстрації бренду:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
Чехія
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Країна-виробник:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
Чехія
</td>
</tr>
<tr>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px;">
Гарантія:
</td>
<td style="padding:3px 10px 3px 10px" width="130">
12 міс
</td>
</tr>
</tbody>
</table>
<div id="nonpricelist">
<br>
</div>
Каток вібраційний двовальний 1430кг, бенз.Honda GX690
Реверс | так |
Сила ущільнення, кН | 32 |
Тип запуску | електростартер |
Тип обладнання | віброкаток |
Швидкість пересування, см/сек | 278 |
Бак для води | немає |
Вага, кг | 1430 |
Двигун | Honda GX690 |
Країна торгової марки | Чехія |
Колеса | немає |
Комплектація | віброкаток, інструкція, гарантійний талон |
Коврик | немає даних |
Особливості | |
Охолодження | повітряне |
Об'єм двигуна, куб.см | 688 |
Потужність, к.с. | 24.0 |
Потужність, кВт | 17.7 |
Каток вібраційний двовальний 1430кг, бенз.Honda GX690
Наразі відгуків не має. Напишіть свою думку про товар, або поставте питання!
Залишити відгук