Нова Пошта
Вартість доставки розраховується за тарифами Нової пошти. (https://novaposhta.ua/ru/privatnim_klientam/ceny_i_tarify)
Після відправки замовлення Вам прийде SMS-повідомлення з номером експрес-накладної
Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні 6 робочих днів. На 7-ий день відбудеться автоповернення.
SAT
Доставка по Україні здійснюється відповідно до тарифів компанії.
Розрахувати вартість послуги можна за посиланням: https://www.sat.ua/order/calculation/
Delivery
Доставка товару по тарифному плану компанії перевізника
https://www.delivery-auto.com/ru-ru/GenericPages/DbIndex/2262
Нічний експрес
Доставка по Україні відповідно до прайсу перевізника.
Автолюкс
Доставка по Україні відповідно до прайсу перевізника.
https://autolux-post.com.ua/tariffs/
Самовивіз
Чекаємо Вас щодня:
вул. Решетилывська (Маршала Бірюзова), 58, м.Полтава
Телефонуйте нам:
050 332 27 72,
098 332 27 72,
073 332 27 72
Адресна доставка в м.Полтава
Доставка здійснюється автопарком Арсенал Гранд в межах м.Полтава.
Після оформлення замовлення адресної доставки, з вами додатково зв'яжеться менеджер для уточнення деталей (адреса, дата, час, вартість).
******
Ми прагнемо забезпечити комфортні умови покупок у нашому інтернет-магазині, тому дотримуємося всіх вимог чинного законодавства України щодо повернення товарів.
Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, якщо:
товар не використовувався;
збережено його товарний вигляд, упаковку, пломби, ярлики;
є документ, що підтверджує покупку (чек, товарна накладна тощо).
Поверненню не підлягають товари, що входять до Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню, затвердженого постановою КМУ №172 від 19.03.1994 р. (наприклад, засоби особистої гігієни, інструменти з ознаками використання тощо).
Якщо ви отримали товар з дефектом або такий, що не відповідає опису, ви маєте право на:
обмін на аналогічний товар належної якості;
безкоштовний ремонт (якщо передбачено);
повернення коштів.
Для цього, будь ласка, зв’яжіться з нами протягом 14 днів з моменту отримання товару та надайте фото/відео з підтвердженням проблеми.
Для ініціювання повернення:
Зв’яжіться з нами через електронну пошту або за телефоном, вказаним у розділі «Контакти».
Уточніть деталі повернення з менеджером.
Надішліть товар за вказаною адресою разом із заповненою заявою на повернення.
Після отримання та перевірки товару, протягом 3–7 робочих днів буде здійснене повернення коштів тим же способом, яким було здійснено оплату.
У разі повернення товару належної якості доставка оплачується покупцем.
Якщо повернення здійснюється через брак чи помилку з нашого боку — ми компенсуємо витрати на зворотну доставку.