Яку версію сайту бажаєте використовувати?
Російська версія Українська версія
Arsenal Grand Каталог Сад і город Двигуни LIFAN ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ

ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ

ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ
ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ купити ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ в Україні ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ замовити
Тип двигуна: 4-тактний, 2-циліндровий
Паливо: Бензин
Виробник: LIFAN
Код виробника: 2V80F-A
Артикул: 2V80F-A
Немає в наявності
41 459 грн
Доставка
Самовивіз (м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 58)
Адресна доставка м. Полтава
Нова Пошта, CAT, Делівері, Нічний експресс, Автолюкс
Оплата
Готівкою в магазині або у відділенні поштової служби
Оплата на карту Приват Банк
Безготівковий розрахунок для юр. осіб
Гарантія
Гарантія від виробника
14 діб на обмін та повернення

 Двоциліндровий бензиновий двигун загального призначення LIFAN 2V80F-A - це новинка, яку сміливо можна віднести до категорії найбільш «просунутих» агрегатів серед однотипної техніки.
      У систему примусового охолодження є додатковий елемент у вигляді масляного радіатора, що дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву, а також дозволяє розміщувати двигун в компактних закритих просторах (якщо вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.

      Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою площею, що фільтрує, і доступністю для заміни - всі, хто хоч раз стикався з щільним компонуванням агрегатів у варіанті болотохода, снігоболотохода, мотовсюдихода, мотозрошувачів, - обов'язково оцінять цю перевагу.

     Крім наявності системи електрозапуску (стартер + інтегрований модуль управління з ключем запалювання в комплекті), пропонована комплектація двигуна також має нетипову для більшості аналогів опцію – ручний стартер або кікстартер. Дане доповнення особливо оцінять ті, хто буде експлуатувати агрегат в умовах, коли акумуляторна батарея, що «сіла», - це проблема можливості активації агрегату і подальшої роботи. В умовах використання двигуна як мотор баркаса або човна немає небезпеки «не завестися», якщо батарея розрядиться. Тобто привід ручного стартера на LIFAN 2V80F-A однозначно гарантує спокій власника з точки зору можливості запуску практично будь-якої позаштатної ситуації.

     Ще одним корисним доважком є ​​наявність у конструкції двигуна електрогенератора та індукційної котушки напруги на 20А та потужністю 240 Ватт. Наявність цих пристроїв дозволить експлуатувати мотор не тільки для основного завдання, але й попутно використовувати освітлення або одночасно постачати іншим споживачам енергоживлення – як у варіанті зі звичайним автомобілем.
    Вже типовими технологічними рішеннями для двигунів від заводу LIFAN є застосування чавунних гільз та системи декомпресії для полегшення пуску двигуна як електростартером, так і в режимі користування кікстартером, а також низький рівень шуму та компактні розміри.

            Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92 (звичайно за умови, що октанове число дійсно відповідає зазначеному), що, безсумнівно, полегшує можливості його використання.

           Можливості використання даного агрегату дійсно дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, двигунів пилорам, а також він може бути задіяний як приводний агрегат для гідравлічного насоса різного підйомного обладнання. Його можна встановити на мінітрактор, снігохід та інші саморухомі механізми, можна встановити як агрегат для мотобуксирувальників і всюдиходів. За наявності можливості розміщення, він може служити і приводом для рибальського баркасу або фелюги. При цьому фактичні параметри витрати і широкі можливості з інтеграції з різними видами карданних приводів роблять його використання вельми широким і, певною мірою, універсальним. Діаметр вихідного шпонкового вихідного валу становить 25 мм - це найпоширеніший тип, який полегшить стикування двигуна з різними агрегатами.

      Увага!!!! Обов'язковою умовою, перед встановленням даного агрегату та його використання, є те, що кріпильна платформа повинна знаходитись у строго горизонтальній площині та без ухилу в якусь із сторін! Заводити і використовувати двигун можна тільки в вертикальному положенні на рівній горизонтальній основі і заборонено його нахиляти!!! Даний агрегат розрахований на обов'язкове використання високоякісної олії для 4-тактних двигунів з повітряним охолодженням! Необхідно суворо дотримуватись і відстежувати рівень масла і не перевищувати його обсяг (1.4 л) при підготовці його до роботи та при плановій зміні масла у двигуні. У двигуні прердусмотрен счуп-рівень для забезпечення зручного контролю рівня масла в двигуні. Використання недорогих та низькоякісних мастильних матеріалів суттєво знизить ресурс мотора та призведе до виходу з ладу агрегату. Крім цього в конструкцію доданий масляний фільтр картриджного типу, який рекомендується змінювати при кожній плановій заміні масла.

Крім цього агрегат забезпечений не тільки датчиком рівня масла в двигуні, який при необхідності розмикає ланцюг запалення, але і датчиком тиску, який дозволить судити про фактичні експлуатаційні параметри та стан агрегату.

    У період обкатки перша заміна оливи через 20 мотогодин, а потім кожні 50 або 1 раз на рік, залежно від того, яка з подій настане раніше.

     Увага! Гарантія не поширюється на кривошатунний механізм моторів, експлуатація яких зазнавала ударних навантажень, зокрема при використанні агрегатів на різних дробильно-колючих установках!
Артикул: 2V80F-A
Немає в наявності
ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ

ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ

ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА

 

Діаметр вихідного валу та напрямок обертання

25 мм і з напрямком обертання валу проти годинникової стрілки

Тип запуску двигуна

Електростартер та ручний запуск

Двигун, тип

Бензиновий 4-тактний, V-подібне розташування, двоциліндровий, верхньоклапанний (OHV), з додатковим радіатором охолодження масла, масляним фільтром та примусовим повітряним охолодженням

Об'єм, см3

 

724

Діаметр циліндра та хід поршня (мм)

 

80 х 72

Ступінь стиснення

8,5:1

Максимальна потужність, л.с. (кВт) / об.хв.

 

29 (21.32) / 3600 об.хв.

Рекомендована потужність двигуна, л.с. (кВт)/об.хв-1.

24.5 (18) / 3600 об.хв.

Макс крутний момент, Нм/об.мін-1

68 / 2880 об.хв.

Заправний об'єм системи мастила, л.

1,4

Витрата палива, г/кВт*год

≤392

Габаритні розміри д/ш/в, мм

455 / 396 / 447

Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг

49

Артикул: 2V80F-A
Немає в наявності
ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ

ДВИГУН 2V80F-A (ЕЛЕКТРОСТАРТЕР + РУЧНИЙ СТАРТЕР) ВАЛ Ø 25 ММ ПІД ШПОНКУ

Розділ в розробці
Розділ в розробці
Відгуки та комментарі

Наразі відгуків не має. Напишіть свою думку про товар, або поставте питання!

Залишити відгук
Схожі товари
Двигатель бензиновый Honda (Хонда) GX25 14 760 грн
Двигун бензиновий Honda (Хонда) GX120 SG24 26 720 грн
Двигатель бензиновый Honda (Хонда) GX690 TX-F4-OH 111 650 грн
Двигун бензиновий Honda (Хонда) GX160 SMC7 29 270 грн
Двигун бензиновий Honda (Хонда) GX270 SXQ4 40 810 грн
Двигун бензиновий Honda (Хонда) GX120 SX4 22 660 грн
Оцініть товар
Відправити
arsenal grand telegram channel
Новинки, знижки та вигідні пропозиції
Все найкраще, для тих хто з нами!
Помилка на сторінці
Додайте примітку та повідомте нам
Ви отримали повідомлення з номером замовлення?
підтвердіть номер замовлення
Замовлення: №
Відкоригуйте свій номер, і переконайтеся, що ввели його вірно.
Якщо номер вірний, просимо зателефонувати і повідомити нам про замовлення.